بیست و یکمین نمایشگاه بين‌المللي صنعت برق ایران به‌کار خود پایان داد

بیست و یکمین نمایشگاه بين‌المللي صنعت برق ایران به‌کار خود پایان داد

بیست و یکمین نمایشگاه بين‌المللي صنعت برق ایران به‌کار خود پایان داد

میزبانی غرفه گروه فراب از جمع زیادی از دست‌اندركاران و فعالان صنعت برق ایران

گروه فراب با حضور فعال در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، ميزبان جمع زيادي از مديران، دست‌اندركاران، فعالان دانشگاهي و متخصصان صنعت برق كشور بود.

به‌ گزارش روابط عمومي شركت فراب، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به مدت چهار روز و طي روزهاي هفتم تا دهم آبان‌ماه امسال در 11 سالن نمایشگاهی به وسعت 40 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از نمايشگاه كه با حضور وزیر نیرو آغاز به كار كرده بود، 284 شركت داخلي و خارجي از جمله گروه فراب حضور داشتند.

«علی‌اکبر محرابیان»، وزير نيرو، در نخستين روز اين نمايشگاه بين‌المللي، از غرفه گروه فراب بازديد كرد و پس آز آشنا شدن با پروژه‌هاي گروه فراب در حوزه انرژي‌هاي تجديدپذير، برنامه‌هاي فراب در اين حوزه براي وي تشريح شد.

نمايندگان گروه فراب در غرفه همچنين در پاسخ به پرسش وزير نيرو درباره برنامه‌هاي فراب براي توسعه فعاليت‌ها در اين زمينه، توضيحات لازم را در اين زمينه بيان كردند.

در غرفه گروه فراب در این نمایشگاه، نمايندگاني از حوزه‌هاي ستادي شركت‌ فراب و شركت‌هاي ساختمان و نصب فراب و مديريت انرژي و توسعه طرح‌هاي تجديدپذير فراب حضور داشتند و به معرفي توانمندي‌ها و پروژه‌های گروه فراب در بخش‌های مختلف صنعت برق پرداختند.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق وزارت نيرو، نمایشگاه بیست و یکم صنعت برق ايران با رشد ۴۵ درصدی حضور شرکت‌های داخلی و خارجی نسبت به سال گذشته همراه بوده و مجموع بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به 35 هزار نفر رسید که در مقایسه با سال‌ گذشته (15 هزار نفر)، افزایش بیش از دو برابری داشته و نوید حرکت رو به‌رشد صنعت برق در شرایط سخت تحریم است

Related Posts

کلمه مورده نظرتان را جستو جو کنید